Науково-методичний проект:
«Формування
соціальної компетентності учнів як передумова на шляху школярів до успішного
самоствердження та взаємодії з соціумом»
Головна мета проекту: визначення
освітніх стратегій соціалізації особистості, розробка показників соціального
розвитку учнів різних вікових груп, удосконалення системи
психолого-педагогічного супроводу як
важливого чинника процесу соціалізації.
Основні завдання проекту:
1.Запровадження гнучкої системи організації
навчального процесу, що відповідає сучасним
тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим концепціям соціалізації особистості демократичного
суспільства;
2.Розробка та впровадження моделей розвивального
освітнього середовища, що сприяє процесу соціалізації та формуванню громадської
активності учнів;
3.Розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту,
створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних
працівників у процесі роботи над
проектом;
4.Педагогізація середовища,
взаємодія з громадськістю, створення позитивного іміджа навчального закладу, конкретного педагога;
5.Підвищення рівня психолого-педагогічної культури учасників освітнього
процесу, забезпечення психолого-педагогічного супроводу соціалізації учнів
різного віку;
6.Створення розвивального
освітнього простору навчального закладу з метою врахування індивідуальних
особливостей та можливостей самоактуалізації та самореалізації учнів;
7.Використання інноваційних освітніх технологій для формування цілісного
світогляду, соціальної компетентності та громадської активності учнів;
8.Впровадження нових методів контролю знань та оцінювання з метою формування
навичок рефлексії та розвитку оцінної складової самосвідомості учнів;
9.Розширення рольового простору
кожної дитини за рахунок її включення у систему суспільно корисних справ,
шкільного самоврядування, педагогічно вмотивованих доручень;
10.Актуалізацію підготовки учнів до свідомого вибору
життєвих перспектив та майбутньої
професії;
11.Використання методів педагогічної корекції для вирішення актуальних
проблем виховання та реалізації індивідуального підходу до учнів;
12.Гуманізація міжособистісних стосунків, створення
позитивного мікроклімату у дитячих колективах;
13.Аналіз, узагальнення та впровадження педагогічного
досвіду, накопиченого у процесі роботи над проектом.
СТАЛИЙ РОЗВИТОК - КРАЩЕ МАЙБУТНЄ ДЛЯ ВСІХ








Немає коментарів:
Дописати коментар