СТАЛИЙ РОЗВИТОК - НАШ ВИБІР. СТАЛИЙ РОЗВИТОК - КРАЩЕ МАЙБУТНЄ ДЛЯ ВСІХ. СТАЛИЙ РОЗВИТОК – ЦЕ КЕРОВАНИЙ РОЗВИТОК. ОСНОВОЮ ЙОГО КЕРОВАНОСТІ Є СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ТА СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІ ДОЗВОЛЯЮТЬ ДУЖЕ ШВИДКО МОДЕЛЮВАТИ РІЗНІ ВАРІАНТИ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ, З ВИСОКОЮ ТОЧНІСТЮ ПРОГНОЗУВАТИ ЇХНІ РЕЗУЛЬТАТИ ТА ВИБРАТИ НАЙБІЛЬШ ОПТИМАЛЬНИЙ

Головна

Комунальний заклад

     «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12»


Девіз школи:
від компетентного директора     
          через мудрого вчителя
                      до творчого учня


Кадрове забезпечення:

в школі працює 22 педагога

спеціаліст вищої категорії – 12 чол.; 
першої категорії -  4 чол.;
другої категорії - 1 чол.;
спеціаліст - 5 чол.
Звання  вчитель-методист – 6 чол. Звання старший вчитель – 3чол.



Науково-методичний проект:
 «Формування соціальної компетентності учнів як передумова на шляху школярів до успішного самоствердження та взаємодії з соціумом»
Головна мета проекту визначення освітніх стратегій соціалізації особистості, розробка показників соціального розвитку учнів різних вікових груп, удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу  як важливого чинника процесу соціалізації.
Основні завдання проекту:
1.Запровадження гнучкої системи організації навчального процесу, що відповідає сучасним  тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим  концепціям соціалізації особистості демократичного суспільства;

2.Розробка та впровадження моделей розвивального освітнього середовища, що сприяє процесу соціалізації та формуванню громадської активності учнів;

3.Розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників   у процесі роботи над проектом;
4.Педагогізація середовища, взаємодія з громадськістю, створення позитивного іміджа  навчального закладу, конкретного педагога;
5.Підвищення рівня психолого-педагогічної культури учасників освітнього процесу, забезпечення психолого-педагогічного супроводу соціалізації учнів різного віку;
6.Створення розвивального освітнього простору навчального закладу з метою врахування індивідуальних особливостей та можливостей самоактуалізації та самореалізації учнів;
7.Використання інноваційних освітніх технологій для формування цілісного світогляду, соціальної компетентності та громадської активності учнів;
8.Впровадження нових методів контролю знань та оцінювання з метою формування навичок рефлексії та розвитку оцінної складової самосвідомості учнів;
9.Розширення рольового простору кожної дитини за рахунок її включення у систему суспільно корисних справ, шкільного самоврядування, педагогічно вмотивованих доручень;
10.Актуалізацію підготовки учнів до свідомого вибору життєвих перспектив та  майбутньої професії;
11.Використання методів педагогічної корекції для вирішення актуальних проблем виховання та реалізації індивідуального підходу до учнів;
12.Гуманізація міжособистісних стосунків, створення позитивного мікроклімату у дитячих колективах;
13.Аналіз, узагальнення та впровадження педагогічного досвіду, накопиченого у процесі роботи над проектом.




СТАЛИЙ РОЗВИТОК - КРАЩЕ МАЙБУТНЄ ДЛЯ ВСІХ


Немає коментарів:

Дописати коментар